درآمد میلیونی با neobux
کسب درآمد ازمعتبرترین سایتهای کلیکی داخلی و خارجی
معرفی سایتهای معتبرکسب در آمد اینترنتی آسان

digadz آینده ای روشن برای سرمایه شما


درآمد میلیونی با neobux

آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux

خوب شما در مراحل قبلی در Neobux ثبت نام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربری تون بشید .
در این قسمت می خوام در مورد حساب کاربری تون و قسمت های اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه. پس هنوز تا اینجا، شروع به کار نکرده اید و هیچ پولی هم بدست نیاورده اید .

لطفا این بخش رو کامل بخونید که با قسمتهای محیط کاربری حساب تان در سایت Neobux آشنا بشید، در قسمت بعدی شروع به کار می کنیم و بهتون می گم که چطوری آگهی و تبلیغات رو کلیک کنید و پول دراوردن را شروع کنید.
صبر داشته باشید و همین طور بخونید و برید جلو …

بعد از اینکه ثبت نام کردید و با استفاده از Username و Password که دارید، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربری تون شدین، توی صفحه حساب تان (قسمت بالای صفحه)، می تونید یوزرنیم تان را ببینید، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو می بینید .
تصویر زیر ، تصویر حساب کاربری من هست که با اجازتون اطلاعات شخصی حسابم رو با رنگ سیاه پوشوندم .

 


 

شما چون تازه ثبت نام کرده اید، مقداری صفحه حساب تان با من فرق می کنه و یک سری از مواردی رو که من دارم شما ندارید، پس تعجب نکنید !!!! چون من همه ی موارد رو براتون توضیح می دم .
همون طور که در صفحه حساب تون می بینید، این صفحه دارای چند قسمت هست و من قسمت به قسمت توضیح میدم و کار هر لینک یا قسمت رو هم براتون می گم که بهتر متوجه بشید .
در قسمت بالای حساب تان، تقریبا 9 تا گزینه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست که من خودم شماره گذاری کرده ام که شما بهتر متوجه منو ها بشید، پس من گزینه ها رو براساس شماره ی مشخص شده توضیح می دم. توضیحات هر تصویر، درواقع بعد از همون تصویر هست .



 

1: اینجا username شما هست و هر بار هم که خواستین صفحه تون رو refresh کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حساب تون برید می تونید روش کلیک کنید .

2: اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون می ده و هر روز هر مقدار که شما آگهی کلیک کنید، پولی که به حساب تان میاد رو در واقع توی این قسمت می تونید ببینید .

3: این قسمت رو شما که تازه ثبت نام کرده اید ندارید اینجا، وقتی که حساب تان به طلایی تبدیل شد، این قسمت برای شما ظاهر می شه، این قسمت یک حسابی هست که از موجودی تون توش می ریزید برای اینکه یک سری کارها مثل اجاره ی زیرمجموعه، خرید حساب طلایی و …


4: همون طور که می بینید تصویر 2 تا ادمک رو نشون میده .
آدمک سمت چپ رو که کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم رو می تونید ببینید و اگه سمت راستی رو کلیک کنید، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ای رو می تونید ببینید، البته وقتی که زیرمجموعه بگیرید این آدمک ها رو که کلیک کنید اطلاعات زیر مجموعه هاتون توشون هست و اگه زیر مجموعه هم نداشته باشید این آدمک ها رو نمی بینید .

زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن Rent referral.
زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن Direct referral .

5: این گزینه اسمش Referral statistic هست ، همون طور که از شکلش پیداست ، تعداد کلیکهایی که زیرمجموعه های شما در روز میزنند رو نشون میده البته باید روش کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید .


6: عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست، یعنی تنظیمات شخصی، با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه ی تنظیمات شخصی حساب تان می شید، در واقع جایی هست که ایمیل هاتون هست و همچنین پسورد دوم حساب تان، البته فعلا با این قسمت کار خاصی ندارید .


7: این قسمت نوع عضویت شما در سایت نئوباکس رو نشون میده، اگر تازه ثبت نام کرده اید، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard نشون داده میشه، مثلا حساب من طلایی هست و روی شماره 7 نوشته Golden به معنای طلایی.


8: اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در Neobux تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 8 یا همون Logout کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید .


9: تصویر یک قفل رو می بینید که کلید هم نداره (
J )، وقتی می خواهید حساب تان را برای چند لحظه قفل کنید، روی این قفل کلیک می کنید، ولی فعلا روی این گزینه کلیک نکنید تا پسور دوم هم برای حساب تان تعریف کنید، چون وقتی قفل می کنید، برای ورود مجدد باید پسورد دوم رو بزنید .
معمولا اکثرا توی خونه کار می کنید و نیازی ندارید که حساب تان را قفل کنید .

دوباره در قسمت بالای حساب تان، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند:



 

10: روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سر و کار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه می تونید به صفحه ی تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حساب تان میاد. (لطفا فعلا روی آگهی ها کلیک نکنید ، چون قسمت بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست) لطفا صبور باشید صبور .


11: نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
Points
Coins
Mini Jobs

این گزینه ها هم می تونید ازشون پول در بیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs کار کنید، وقتی وارد مینی جابز می شید یکسری تسک ها و تست ها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حساب تون میاد، قبل از اینکه وارد اون تست ها بشید، قیمتش رو روش نوشته و می تونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون می دیم و بعد از انجام دادن به طور صحیح همون لحظه پول به حساب تون میاد .
برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید .


12: این گزینه روش نوشته Chat یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی می دونند چت یعنی چی. وقتی روی چت کلیک کنید می تونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید و اگه سوالی داشتید می تونید اونجا مطرخ کنید و جوابش رو بگیرید.

دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمی تونید وارد چت روم بشید، باید یکی دو هفته بگذره و چند آگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید، بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .

هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

13: این قسمت مربوط به فروم های سایت هست، در قسمت فروم ها، معمولا اعضای سایت میان نظرات شون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حساب شون رو می نویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو می ذاره و خیلی چیزهای دیگه می شه توی این فروم ها یاد گرفت .

14: روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یک سری سوال و جواب ها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که می تونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

15: عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور می شه، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه، البته اگه با زبان های دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید، می تونید تغییرش بدید.

از بالای صفحه ی حساب تان که نگاه کنید، در ردیف سوم از بالا، یک دسته ی 4 تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست :

 


 

16: روی این گزینه نوشته Extend به معنای توسه دادن و ارتقا دادن هست، هر زمان که بخواهید نوع عضویت تون رو در Neobux ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت استاندارد به طلایی تبدیل بشید و بالاتر.

17: روی این گزینه نوشته Advertise یعنی آگهی یا همون تبلیغ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux باید هزینه پرداخت کنید که البته فکر نمی کنم شما با این مورد کار خاصی داشته باشید فعلا .

18: اینجا نوشته Referral ، یعنی زیرمجموعه، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral ، باید از این گزینه استفاده کنید (در قسمت های بعدی می تونید در این باره بخونید و خیلی هم مهم هست، لطفا همین الان نرید و وقتی بهش رسیدین بخونیدش).

19: روی این قسمت نوشته Your Payment یعنی پرداختی شما، هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز می شه یعنی فعال می شه و شما می تونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودی تون رو به حساب شخصی تون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه

فراموش نشه که حداقل پرداختی از طرف Neobux به اعضای سایت 2 دلار هست .

خوب دوستان خوبم، این ها قسمت های مهم حساب کاربری شما بود که لازم دونستم بهتون بگم و بقیه مواردی هم که در حساب تون میب ینید تقریبا مشخص هستند که هر کدوم چی هستند ولی چنانچه در مورد هر کدام از قسمت ها براتون سوالی پیش اومد در انتهای این صفحه یا در بخشانجمن سایت سوال تون رو ارسال کنید که جواب بدم .

خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و آگهی ها رو شروع کنید و پول در بیارید و روز به روز به درآمدتون رو اضافه کنید .

 

 دیدن آگهی ها

از قدم اول تا قدم چهارم، شما به خوبی در سایت Neobux ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حساب تون هم تقریبا آشنا شدین ،حالا دیگه وقتشه که کار رو شروع کنید و حساب تون رو فعال کنید که روز به روز پر از دلار بشه و حسابی بهتون خوش بگذره .

نکته بسیار مهم : لطفا قسمت قوانین سایت در مورد آگهی ها و نحوه ی استفاده از سایت حتما بخوانید . اگر بر خلاف قوانین کلیک کنید، هیچ پولی به حساب تان نمیاد و حتی حساب تون بسته می شه!!!

برای شروع کار باید روی آگهی های موجود در حساب تون کلیک کنید و پول دریافت کنید .

چطوری ؟

ببینید دوستان خوبم، از طرف سایت نئوباکس، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما که این آگهی ها به چند دسته تقسیم می شوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حساب تون که می تونید با چک کردن موجودی حساب تون این مورد رو ببینید، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده.

شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار می تونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟

اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حساب تون رو کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حساب تون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد آگهی ها ، نوع آگهی ها و نوع عضویت شما دارد ).
هر روز هم تقریبا 10 دقیقه وقت شریف تان را خواهد گرفت .

ولی کجاست پول میلیونی که من می گم؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی 1 دلار الی 5 دلار می تونیم در بیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد؟

با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش، بخونید تا برسید بهش .

خوب بگذریم، داشتم در مورد آگهی ها فعلا می گفتم، همین طور هر روز باید این آگهی ها رو کلیک کنید که در زیر روش و قوانین مربوط به کلیک کردن رو من براتون توضیح می دم تا به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید :

وقتی وارد حساب کابری تون توی سایت Neobux شدید، در قسمت بالای سایت در منوی ردیف دوم که شبیه تصویر زیر هست ، باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .



 

وقتی روی گزینه View Advertisements کلیک کنید وارد صفحه ی آگهی ها می شید که شبیه تصویر زیر هست .

 


 

و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .
وقتی روی یک آگهی کلیک می کنیم، یک دایره قرمز رنگ روش ظاهر می شه، شبیه تصوصر زیر و باید روی اون دایره کلیک کنید تا آگهی توی صفحه جدید باز بشه .

 


 

وقتی روی دایره ی قرمز روی آگهی کلیک کنیم یک پنجره ی جدید باز می شه که مختص اون آگهی هست و بالای پنجره در سمت چپ یک پیغام ظاهر می شه که شبیه تصویر زیر هست :

 


 

همان طور که می بینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی، در طول این مدت نباید هیچ صفحه ی جدیدی باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید .

وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه عکش زیر هست ، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشه.



 

روی پیغامی که اومده، به زبان انگلیسی نوشته شده که آگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد. برای مثال، قیمت این آگهی که من کلیک کردم، همونطور که در شکل می بینید 0.001 دلار هست و وارد حساب من شد .
حالا کار این آگهی تموم شد و می تونید روی گزینه ی Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید شراغ آگهی بعدی ، گاهی اوقات با زدن روی گرینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید  .

خوب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت می ذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک می کنید و پولش هم همون لحظه میاد به حساب تون .

آگهی هایی که برای شما میاد، در واقع نوع شون فرق می کنه و قیمت شون هم بر اساس نوع عضویت شما و نوع آگهی هست که می زنید، جدول زیر قیمت انواع آگهی ها رو بر اساس نوع عضویت شما نشان می دهد. برای مثال کسی که عضویتش طلایی (Golden) باشه و روی یک آگهی نارنجی رنگ به نام Fixed Advertisement کلیک کنه ، 0.01 دلار به حسابش میاد .

همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این آگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید. اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی 5 دلار به حساب تون میاد، که می تونید با این پول یکدونه آدامس بگیریدJ


پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟

صبر داشته باشید …

باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید به درآمد میلیونی برسید .

پس یادتون نره، هر روز همه ی این آگهی ها رو کلیک کنید البته اگه می خواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

کلا روزی 10 الی 15 دقیقه وقت شما رو می گیره نه بیشتر .

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه .


" size="15" />

 

 نحوه گرفتن زیرمجموعه ( Referral ) در سایت نئوباکس

 خوب دوستان خوبم، تا اینجای کار به خوبی محیط کار و کسب درآمد از Neobux رو به خوبی یاد گرفتین، و حالا وقتشه که با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد، البته با راهکار های من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش، بخونید تا برسید بهش.

لطفا این مطلب و مطلب های بعدی رو هم کامل بخونید تا ببینید چقدر راحت ماهی چند میلیون تومان پول به حساب تان میاد .

به راستی راه بالا بردن درآمد چیست ؟

یکی از مهم ترین راه های بالا بردن درآمد در Neobux و بقیه ی سایت های PTC ، گرفتن Referral یا همون زیر مجموعه هست .

پس از این به بعد اگه جایی من گفتم Referral منظورم زیرمجموعه هست، هر چه ریفرال بیشتر باشه درآمد بیشتر می شه و هر چه ریفرال کمتر باشه، درآمد هم کمتر می شه .

در سایت های PTC ما کلا دو نوع Referral یا زیر مجموعه داریم :

ریفرال مستقیم که بهش میگن Direct Referral
ریفرال اجاره ای که بهش میگن Rent referral

حالا من به طور کامل نحوه ی گرفتن شون رو توضیح می دم و بهتون می گم که سیستم کار این ریفرالها چطوریه و چطوری باید اینها رو بگیرید و چطوری اینها باعث می شن که درآمد شما زیاد بشه .

ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :

این ها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که می خوان توی سایت نئوباکس ثبت نام کنند، از طریق لینک شما ثبت نام می کنند و مستقیم میان زیر مجموعه ی شما می شن .

این لینک که گفتم چی هست ؟

در قسمت حساب کاربری تون در سایت Neobux ، سمت راست حساب تان یک گزینه وجود داره به نام Banner که در تصویر زیر مشخص شده :

 


وقتی روی banner کلیک کنید، اونجا یک صفحه باز می شه و داخلش یک لینک وجود داره که یوزر نیم شما هم بخشی از این لینک هست، هر کسی از دوستان و آشنا هاتون که می خواد توی نئوباکش ثبت نام کنه می تونید این لینک رو براش بفرستین و روش کلیک کنند و وارد سایت نئوباکس بشن، اگه از طریق اون لینک در سایت Neobux ثبت نام کنه، به طور اتوماتیک زیرمجموعه ی شما می شه.

یا اینکه اگر کسی خودش مستقیم وارد سایت نئوباکس بشه و بخواد ثبت نام کنه، در این صورت که خودش مستقیم وارد سایت نئوباکش شده، در فرم ثبت نامش یک گزینه ای خواهد بود به عنوان Referrer که در قسمت ثبت نام در نئوباکس توضیح دادم، یعنی چه کسی شما رو معرفی کرده ؟ حالا اگه اون شخص Username شما رو بزنه، مجدد میاد زیرمجموعه ی مستقیم شما می شه .

به کسی که اینطوری و از این طریق زیرمجموعه شما بشه، بهش می گن دایرکت ریفرال ( Direct Referral ) .

چطوری این Direct referral باعث افزایش درآمد شما می شه ؟

ببینید دوستان، وقتی کسی زیرمجموعه ی شما می شه، مثل بقیه ی اعضا با کلیک کردن روی هر آگهی همون قدری پول می گیره که شما و بقیه ی اعضای سایت Neobux از کلیک هاشون می گیرند، یعنی هیچ تغییری در درآمدش ایجاد نمی شه، تحت هیچ شرایطی، پس زیر مجموعه ی کسی شدن تغییری در درآمد شما ایجاد نمی کنه و وقتی کسی زیر مجموعه ی اون یکی می شه، خوبیش اینه که اون شخصی که زیر مجموعه شده می تونه از بالائیش به خوبی کمک بگیره و از تجربیاتش استفاده کنه و اشتباهاتی رو که اون کرده دیگه انجام نده تا به زودی حسابش پر از پول بشه .

خوب حالا این آقا یا خانم که درواقع Direct referral شما شده، روی هر آگهی که کلیک کنه، پولی که طبق قانون سایت برای اون آگهی تعیین شده همون لحظه به حسابش میره و چون این شخص از طریق شما ثبت نام کرده و زیرمجموعه ی مستقیم شما نیز هست به ازای هر یک دونه کلیکی که می کنه، از طرف سایت همون لحظه یک مبلغی هم به حساب شما میاد، بدون هیچ زحمتی و فقط به خاطر اینکه اون شخص که کلیک کرده، زیر مجموعه ی مستقیم شما هست، پس یادتون نره که این مبلغ از طرف سایت به حساب شما میاد نه از طرف زیر مجموعه تون.

حالا هر زمان که این دایرکت ریفرال کلیک کنه چقدر پول به حساب شما میاد ؟

به جدول زیر نگاه کنید و توضیحات بعد از جدول رو بخونید:

 


 

همان طور که از جدول می بینید، مقدار پولی که از کلیک کردن هر Direct Referral به حساب شما میاد، بستگی به نوع آگهی که اون ریفرال کلیک می کنه و همچنین نوع عضویت شما داره .

به مثال نگاه کنید، مثلا اگر عضویت شما Golden باشه و دایرکت ریفرال شما یک دونه آگهی از نوع Standard Exposure کلیک کنه، مبلغ 0.01 دلار همون لحظه به حساب شما میاد .

در مطالب بعدی در مورد نوع عضویت ها و چگونگی تغییر عضویت کامل نوشته ام ، وقتی رسیدین بخونید .

و یک مثال کوچیک از این دایرکت ریفرالها بزنم، فرض کنید شما 200 تا دایرکت ریفرال دارید و عضویت طلایی  و هر کدوم شون هم روزی مثلا 4 تا آگهی از نوع Standard Exposure کلیک می کنند، یعنی جمعا هر روز 800 تا آگهی کلیک می کنند و برای هر آگهی 0.01 دلار به حساب شما میاد که جمعا می شه روزی 8 دلار ، یعنی ماهی 240 دلار بدون هیچ زحمتی، فقط و فقط از دایرکت ریفرال هاتون، حالا هر چی این ها بیشتر باشند و بیشتر کلیک کنند، پول بیشتری میاد به حساب شما .

دایرکت ریفرال در هر سایت PTC سود بسیار بالایی داره .

دوستان خوبم می دونم که گرفتن دایرکت ریفرال خیلی سخته، در قسمت های بعدی تکنیک ها و تخصص ها و تجربیات خودم رو برای گرفتن دایرکت ریفرال بهتون می گم که بتونید این کار رو انجام بدین و زیر مجموعه های زیادی بگیرید .

چه موقع میتونید شروع کنید به گرفتن دایرکت ریفرال ؟

اول اینکه باید 15 روز از ثبت نامتون گذشته باشه و دوم اینکه در طول این 15 روز باید حداقل 100 تا آگهی کلیک کرده باشید .

 

شما چند تا دایرکت ریفرال می تونید بگیرید؟

بسته به نوع عضویت شما این مقدار متفاوته …

اگر عضویت استاندارد باشید، حداکثر 30 تا می تونید بگیرید.

اگر عضویت طلایی باشید حداکثر 200 تا می تونید بگیرید.

اگر عضویت ثابت (Ultimate) باشید، می تونید بی نهایت دایرکت ریفرال بگیرید .

و یک نکته : بعد از گذشت یک ماه از ثبت نام شما، به ازای هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه میشه برای گرفتن دایرکت ریفرال و

این یعنی چی ؟

برای مثال شما عضویت تون استاندارد هست و می تونید 30 تا دایرکت ریفرال بگیرید، تا یک ماه اول این مقدار تغییری نمی کنه و همون 30 تا هست، ولی بعد از گذشت 30 روز، هر 2 روز یک دونه بهش اضافه میشه ، مثلا 32 روز بعد از ثبت نام این عدد می شه 31 دایرکت ریفرال، 34 روز بعد از ثبت نام میشه 32 تا، همین طور هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه می شه .

خوب دیگه همه چی رو در مورد ریفرال مستقیم گرفتید، حالا بریم ببینیم Rent referral چیه و چطوری می تونیم بگیریم و چقدر سود داره .

 

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral ) :

همان طور که درقسمت ریفرال مستقیم دیدین، بدون هیچ هزینه ای همین طور پول میاد به حساب تون، ولی ریفرال اجاره ای یا همون Rented Referral فرق می کنه .

به این صورته که شما می تونید چند نفر رو اجاره کنید و بیارید زیرمجموعه ی خودتون و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدین، یعنی در واقع برای اجاره کردن شون پول بدین، اون ها برای شما کلیک می کنند و پول میاد به حساب شما و شما هم بابت این کارشون به عنوان کارمزدشون یا همون اجارشون ، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجارشون می دین به حساب اونها نمی ره بلکه میره توی حساب مدیر سایت نئوباکس .

این Rent referral ها رو از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار می کنند ؟

ببینید دوستان خوبم، همان طور که می بینید سایت Neobux یکی از مهم ترین و قدیمی ترین سایت های PTC هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه ی کسانی که در سایت Neobux عضو می شن زیرمجموعه نیستند و خیلی هاشون خودشون همینطوری ثبت نام کرده اند، از طریق تبلیغاتی که خود سایت نئوباکس در سایت های دیگر داره .

حالا این نفراتی که این طوری عضو می شن و زیرمجموعه ی هیچ کس دیگری هم نیستند، مدیر سایت نئوباکس میاد این ها رو می ده اجاره به هر کسی که بخواد و ماهیانه شما برای اجاره این ها به خود سایت نئوباکس پول پرداخت می کنید و اون هایی هم که اجاره داده می شن خودشون نمی دونند .

اجاره کردنش هم خیلی راحته و از داخل حساب تان همونطور که قبلا گفتم یک لینک هست که روش نوشته Referral اگه روش کلیک کنید، درصورتی که پول توی حساب تون باشه، به اندازه ی پول تون می تونید referral اجاره کنید، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .

اینکه کی ریفرال اجاره کنید رو در بخش های بعدی بهتون می گم .

شما حداکثر چند تا ریفرال اجاره ای می تونید از سایت اجاره کنید ؟

این مورد بستگی به نوع عضویت شما داره، در جدول زیر نوع عضویت ها و تعداد ریفرال هایی که می تونید اجاه کنید مشخص شده، برای مثال اگر نوع عضویت شما استاندارد باشه، حداکثر می تونید 300 تا ریفرال از سایت اجاره کنید .



 

اینطوری نیست که باید 300 تاش رو با هم دیگه یک جا بخرید، شما می تونید هر بار بین 3 الی 100 تا ریفرال بگیرید.

هزینه ی اجاره ی هر ریفرال برای هر ماه چنده ؟

هزینه ی اجاره ی هر ریفرال برای هر ماه 0.2 دلار هست و اگر بیشتر از یک ماه اجارش کنید، با تخفیف هم می تونید بگیریدش. مثلا اگر 8 ماه اجارش کنید، 30 درصد بهتون تخفیف می خوره .

حالا این ریفرال ها چقدر برای شما کار می کنند ؟

باز هم اینجا مثل ریفرال های مستقیم، بستگی به این داره که شما چه نوع عضویتی دارید و آقا یا خانم rented referral چه نوع آگهی کلیک می کنه .

در جدول زیر این موارد کاملا مشخص شده که شما از ریفرال های اجاره ای چقدر درآمد خواهید داشت :


همان طور که در جدول می بینید برای مثال، فرض کنید شما عضویت تون Golden یا همون طلایی هست و ریفرال اجاره ای شما یک کلیک روی یک آگهی با نوع Fixed Advertisement می کنه، همون لحظه مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .

حالا شما هی هر چی کار می کنید بهتره بدین از این ریفرال های اجاره ای بگیرید و همچنین عضویت تون رو ارتقا بدین .

برای مثال کسی که عضویتش Ultimate یعنی ثابت باشه، می تونه 4000 تا ریفرال بگیره، پولی هم که از هر کلیک ریفرال ها به حساب تون میاد همون طور که از جدول می بینید حداقل 0.01 دلار هست .

به طور میانگین بر اساس تجربه ی من که این همه ریفرال اجاره کرده ام، هر ریفرال اجاره ای به طور میانگین بین 1.5 الی 4 تا کلیک در روز برای شما می کنه، حالا ما فرض رو روی میانگین می ذاریم یعنی هر ریفرال روزی 2 تا کلیک بکنه، این میانگین هست چون بعضی هاشون بعضی روزهاکلیک نمی کنند.

حالا اینطوری حساب می کنیم :

اگر شما عضویت تون Ultimate باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید، این ریفرال ها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون می زنند و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما . پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک می کنند، برای هر کلیک شما 0.01 می گیرید و مجموع پولی که از همه این ها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما که از کل این پول هم اگه اجاره ها رو با تخفیف و درازمدت پرداخت کنید تقریبا و طبق قوانین سایت نئوباکس باید ماهی 750 دلار برای اجاره ی این 4000 تا ریفرال پرداخت کنید .

حالا از اون 2400 دلار که برای یک ماه به حساب تون اومده، اگه 750 تا شو برای اجاره پرداخت کنید، 1650 دلار فقط از ریفرال های اجاره ای براتون می مونه و می تونید با یک کلیک در عرض چند ثانیه بریزید به حساب شخصی تون و ازش استفاده کنید.

حالا پول دایرکت ریفرال ها و ریفرال های مستقیم و پولی که از کلیک کردن آگهی های خودتون به دست آوردین خیلی راحت تا مرز 3 الی 4 میلیون تومن در ماه میرسه، فقط و فقط از این یک دونه سایت .


" size="15" />

باید از جیب تون هم برای این کار پول بدین؟

نه، شما از پولی که کار می کنید برای اجاره می تونید استفاده کنید، این نکات مهم رو باید در استراتژی من بخونید که بدونید چیکار کنید و کی ریفرال بگیرید .

نکته: اگر روزی دیدین یکی از ریفرالهای اجاره ایتون فعال نیستند و کلیک نمی کنند، می تونید با مبلغ 0.07 تعویضش کنید و یک ریفرال فعال به جاش بگیرید، برای تعویضش هم ، در ادامه ی مشخصات ریفرال دوتا فلش سبز رنگ دایره ای شکل هست، وقتی روی اون کلیک کنید با تایید سوال پرسیده شده می تونید اون رو تعویض کنید.

استراتژی بسیار مهم برای تعویض ریفرالهایی که کار نمی کنند :

دوستان خوبم تحت هیچ شرایطی ریفرال هاتون رو تعویض نکنید، حتی اگه هیچ کاری انجام ندادند، این استراتژی من هست و نتیجش تا امروز خوب بوده . پس شما هم به هیچ عنوان هیچ ریفرالی رو عوض نکنید حتی اگه غیر فعال بود .

و اما ….

و اما یک نکته بسیار بسیار بسیار مهم …..

اگر شما یک روز روی آگهی های خودتون کلیک نکنید، هیچ مبلغی بابت کلیک های ریفرال های مستقیم و اجاره ای به حساب تون نمیاد .

پس یادتون نره که باید حتما هر روز آگهی هاتون رو کلیک کنید، یعنی فقط هر روز 10 دقیقه وقت می ذارید روی چند تا آگهی کلیک می کنید و سر ماه چند میلیون تومان پول به حساب تون میاد J

حالا مهم تر از همه این هست که چطوری و در طول چه مدتی ، شما می تونید به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال برسید؟

این یک تکنیک و یک تخصص هست که در بخش های بعدی این رو بهتون می گم و سورپرایز تون می کنم تا به زودی به درآمد میلیونی برسید و این تکنیکی رو که بهتون خواهم گفت، دقیقا چیزی هست که خودم دارم انجام می دم.

در بخش های بعدی در مورد ارتقا عضویت و نوع عضویت ها و نحوه ی پول گرفتن از سایت Neobux و تکنیک خودم برای رسیدن به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال و یک سری موارد مهم دیگه ای که به دردتون بخوره را خواهم گفت پس بریم سراغ قدم بعدی …

 

 انواع عضویت و ارتقاء عضویت در نئوباکس  

همان طور که قبلا هم گفته بودم، چند نوع عضویت در سایت نئوباکس هست و هر کدام هم مزایای خاص خودشون رو داره، مثل گرفتن تعداد ریفرال ها، مبلغی که از کلیک کردن آگهی ها میاد و چند چیز دیگه .

توی این بخش در مورد انواع عضویت ها می گم و شرایط ارتقا به عضویت بالاتر .

چند نوع عضویت در Neobux داریم ؟

5 نوع داریم.

نوع اول : استاندارد (Standard) : یعنی معمولی و هر کسی برای اولین بار توی نئوباکس ثبت نام کنه، درواقع عضویتش استاندارد هست و مجانی و مادام العمر تا زمانی که شما فعال باشید .

نوع دوم : طلائی (Golden) : برای گرفتن عضویت طلایی باید مبلغ 90 دلار برای هر سال پرداخت کنید، بعضی مواقع تخفیف می خوره و می شه با 70 دلار هم خرید، شما می تونید این نوع عضویت رو یک سال یک سال تمدیدش کنید و از مزایای خوبش بهره مند بشید .

نوع سوم : (Emerald) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید.

نوع چهارم : ( Spphire ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید.

نوع پنجم : ( Platinum ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید

نوع ششم : ( Diamond ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید

نوع هفتم : ثابت ( Ultimate ) : این نوع عضویت هم که دیگه عضویت ثابت هست و آخرین مرحلش هست، برای این نوع عضویت هم باید سالی 890 دلار پرداخت کنید و مزایای فوق العاده و باور نکردنی داره .

دوستان خوبم، نیازی نیست شما از جیب تون حتی یک ریال هم پول بذارید، هر زمان که کار کردید و پول تون زیاد شد به راحتی می تونید حساب عضویت ثابت رو بخرید و از همه مزایای خوبش استفاده کنید .

در قسمت حساب کاربری تون مزایای هر کدوم رو نوشته، برای مثال کسی که عضویتش استاندارد باشه می تونه فقط 300 تا ریفرال اجاره کنه و اگه طلایی باشه 2000 تا می تونه اجاره کنه و همین طور به بالا تا می رسه به عضویت ثابت و می تونه 4000 تا ریفرال اجاره کنه .

یا یک مثال دیگه اینکه، وقتی شما عضویت استاندارد دارید، به ازای کلیک کردن هر ریفرال اجاره ای فقط 0.005 دلار به حساب شما میاد و وقتی به عضویت طلایی تبدیل می شید، از هر کلیک ریفرال های اجاره ای 0.01 دلار به حساب تون میاد .

خوب این هم از این، و اما بخش بعدی بسیار بسیار مهم هست چون استراتژی خودم و تجربه های خودم در سایت نئوباکس و همچنین افزایش درآمد و افزایش ریفرال ها و ارتقا عضویت نوشته ام، لطفا اگه می خواهید مثل من به درآمد بالا برسید از استراتژی من استفاده کنید و هر سوالی هم داشتید از من بپرسید .

پس بریم ببینیم این استراتژی چیه …


" size="15" />

 

بهترین استراتژی جهت افزایش درامد در نئوباکس

 این مطلب یعنی این استراتژی فکر کنم مهمترین بخش باشه برای شما دوستان، توی این مطلب چی می خوام بگم؟

اینجا می خوام تجربه ی کاری خودم از اولین روز ثبت نام در سایت نئوباکس و بهترین مراحل و کارهایی که تجربه کردم برای افزایش درآمدم رو براتون بنویسم .

ببینید دوستان، همان طور که می دونید، چندین میلیون نفر در سایت نئوباکس در حال فعالیت هستند و هر کسی برای رسیدن به درآمد بالا، مطمئنا راه های خیلی زیادی رو امتحان کرده و در خیلی از مراحل تلاشش بیهوده بوده .

بعضی از شماها هم فکر می کنید که فقط بریم توی نئوباکس چند تا زیر مجموعه بگیریم و 10 دقیقه در روز هم وقت بذاریم، سر ماه هم چند میلیون بیاد توی حسابمون، درسته ؟

این درسته ولی به شرطی که راه صحیح رو پیش بگیرید و اگه اشتباه کوچکی بکنید، به این پول نمی رسید و شاید هم برسید ولی در مدت زمان خیلی خیلی طولانی .

من هم مثل یکی از اعضای سایت نئوباکس ، تا امروز راه های خیلی زیادی رو امتحان کردم و خیلی هاشون بدون نتیجه بوده، البته ضرری نکردم ولی سودی هم نکردم .

و درنهایت به یک استراتژی بسیار خوب رسیدم،
انصافا خیلی خوب بوده از روزی که این استراتژی رو برای افزایش درآمدم درنظر گرفتم، هر روز چندین دلار داره به حسابم میاد، فقط با روزی 10 دقیقه وقت گذاشتن .

حالا توی این مطلب می خوام این استراتژی رو برای شما هم بنویسم که استفاده کنید و در کمترین زمان به بیشترین درآمد برسید .

در واقع با عملی کردن این استراتژی، شما از روزی صفر دلار به روزی 30 الی 40 دلار می رسید، بدون هیچ سرمایه گذاری و بدون اینکه حتی یک تومان از جیب تان پول بدین .

قبل از اینکه بنویسم ، یک خواهشی ازتون دارم و بسیار هم مهم هست :

بعد از اینکه این استراتژی رو خوندی، اگه دیدی با روحیاتت سازگار نیست و حال و حوصله ی خوبی نسبت بهش نداری، از همین الان بی خیال نئوباکس و پول درآوردن باشید و موس رو ببرید گوشه بالا سمت راست این صفحه و روی ضربدر قرمزی که می بینید کلیک کنید و ببندین و خیال خودتون رو راحت کنید .

ولی اگه صبر و حوصله داری و می تونی به این استراتژی اعتماد کنی و دوست داری با 10 دقیقه کار چند میلیون پول دربیاری و انصافا می تونی روزی 10 دقیقه وقت بذاری، ادامه بده تا به هدف زیبات برسی.

خوب بگذریم، من این استراتژی رو توی 9 مرحله مینویسم که بخوبی بتونید عملیش کنید و خیلی زود به هدف تون برسید .

مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک ماه 

از روزی که شما توی نئوباکس ثبت نام می کنید باید تقریبا به مدت یک ماه، هر روز هر چی آگهی میاد توی حساب تون رو کلیک کنید، فراموش نشه که توی این یک ماه، هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتین و هر زمان که وقت داشتین، روزی چند بار به حساب تون سر بزنید چون بعضی مواقع براتون یک سری آگهی میاد که اگه روشون کلیک نکنید می پره .

پس فراموش نشه که توی این یک ماه هر روز و هر زمان که رسیدین روزی هر چند باری که می شد کلیک کنید، کلیک کنید و کلیک کنید، هر روز کلیک کنید، هر روز کلیک کنید ، دقیقا کاری که من روزهای اول کردم .

توی این مرحله باید خیلی صبور و امیدوار باشید، شما تا یک ماه که آگهی ها رو کلیک کنید، در طول این یک ماه، تقریبا 1 دلار پول میاد و انصافا نذارید حتی یک دونه آگهی از زیر دست تون در بره، همشو کلیک کنید .

البته اگه یه خورده زبان انگلیسی تون خوب باشه و بتونید مینی جاب کار کنید، ممکنه کمتر از یک ماه به این 1 دلار برسید. البته به 0.6 هم که برسید و اگه دیدین صبر ندارید حتما ریفرال اجاره کنید 3 تا دونه.

اگه صبر و حوصله نداری، همین الان بیخیال شو و وقت خودت رو نگیر، ولی اگه هدفت برات مهمه و می خوای به درآمد ثابت چند میلیون در ماه برسی، پس صبر داشته باش و کلیک کن، کلیک کن و کلیک کن .

نکته اینکه:
اگر کسی صبر و حوصله نداره می تونه یک مقدار پول اولش سرمایه گذاری کنه، تقریبا 5 الی 10 دلار، که دیگه این یک ماه این همه چشم انتظار نمی مونه و بتونه با این 10 دلار کلی کارهاش رو پیش ببره. گذاشتن این 10 دلار هیچ کاری نمی کنه، فقط اینکه شما رو زودتر به هدفتون یعنی درآمد میلیونی می رسونه و اگه صبر و حوصله دارید بهتره پول نذارید و فقط کلیک کنید، این نکته رو گفتم برای اونهایی که نمی تونند صبر کنند .

 

مرحله دوم : انتقال پول از Main balance به Rental balance

وقتی به یک دلار رسیدین، این یک دلار در واقع توی Main Balance یا همون حساب اصلی شما هست، برای خرید ریفرال، باید این یک دلار رو به Rental balance انتقال بدین، یادتون نره، برای خرید ریفرال و ارتقا عضویت و یا هر خرید دیگه ای، باید پول از حساب اصلی (Main Balance) به Rental Balance بره و از اونجا استفاده کنید، یا اینکه مستقیم رنتال بالانس رو با حساب بانکی تون شارژ کنید. (البته اگه صبرتون زیاد نبود، نیازی نیست به یک دلار برسید، به 0.6 که رسید می تونید کار انتقال رو انجام بدین).

چطوری این انتقال رو انجام بدین ؟

در قسمت سمت راست حساب تون، یک گزینه ای داره به نام Rental balance و کنار همین رنتال بالانس، یک علامت + وجود داره و شما با کلیک کردن روی این علامت می تونید به صفحه ی انتقال پول به Rental balance وارد بشید، تصویر زیر رو ببینید :

 


 

روی علامت + کنار رنتال بالانس که کلیک می کنید، یک صفحه ی جدید باز می شه شبیه تصویر زیر و می گه از کجا می خوای پول به این حساب بریزید؟

 


 

همون طور که می بینید، چند گزینه داره به نام های Main balance و Paypal و Payza و Neteller . یعنی شما می تونید از این 4 تا جا یا از این 4 تا حساب، به rental balance پول انتقال بدین،Paypal و Payza و Neteller ، در واقع حساب های بانکی شما هستند، این برای اون هایی هست که صبر و حوصله ندارند و باید از حساب بانکی شون پول انتقال بدن .
و یک گزینه دیگه وجود داره به نام Main Balance ، این همون حساب اصلی شما هست که هر چی کلیک کردین، پولش رفته توی این حساب و حالا می تونید این آقای main balance رو کلیک کنید و پولی که توی main Balance هست رو به Rental balance انتقال بدین. الیته وقتی روش کلیک کنید یک صفحه دیگه باز می شه که می گه چقدر می خوای انتقال بدی؟ مبلغ رو انتخاب می کنید و تایید رو می زنید و کار تمام می شه، به همین راحتی، در واقع شما مبلغ یک دلار رو انتخاب می کنید و الان شما یک دلار پول توی rental balace دارید و می تونید با این مبلغ خرید کنید و یا زیرمجموعه یا همون referral اجاره کنید .

مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا Rented Referral

حالا یک دلار پول توی rental balance هست و می تونید باهاش ریفرال اجاره کنید، هر بار که می خواهید ریفرال اجاره کنید باید اول پول انتقال بدین بعد اجاره کنید، چون برای خرید ریفرال و یا خرید و ارتقاع عضویت، سیستم فقط از Rental balance می تونه پول برداره .

بعضی از دوستان شاید صبر نداشته باشند یک ماه کلیک کنند تا برسن به این یک دلار و بخوان خیلی زودتر از یک ماه و تعداد ریفرال بیشتری اجاره کنند، چاره چیه ؟

شما که صبر ندارید، باید از حساب Paypal یا Payza یا Netteler که دارید، چند دلاری پول به Rental balance انتقال بدین، همون طور که دیدین توی صفحه ی انتقال پول، لینک این حساب ها هم وجود داره و به جای main balance می تونید این حساب ها رو انتخاب کنید و از این حساب ها انتقال بدین. (در مطالب بعدی در مورد این حساب ها کامل توضیح میدم).

خوب همون طور که می دونید، قیمت خرید هر ریفرال اجاره ای یا رنتد ریفرال 0.2 دلار هست و حداقل تعداد ریفرالی که شما می تونید اجاره کنید 3 تا دونه هست، کلا بسته های چند تایی داره، مثل 3 تایی، 5 تایی، 10 تایی، 20 تایی، 30 تایی، تا 100 تایی.

وقتی تو حساب تون رو گزینه ی Rent Referral کلیک کنید، این بسته ها رو می تونید بینید و به اندازه ی پول تون، بسته ی مورد نظر رو انتخاب کنید .

همان طور که گفتم، قیمت هر ریفرال 0.2 هست و شما با یک دلار می تونید 5 تا ریفرال بخرید، ولی شما این کار رو نکنید و فقط 3 تا ریفرال برای بار اول اجاره کنید و بذارید مبلغ 0.4 دلار توی حساب تون بمونه .

چرا اینقدر بذارید توی حسابتون بمونه ؟

چون از روزی که ریفرال ها رو اجاره می کنید، در واقع برای یک ماه اجاره کرده اید به مبلغ 0.2 دلار برای هر کدام، ممکنه بعد از چند روز این ریفرال ها به هر دلیلی کار نکنند و وقت نداشته باشند بیان کلیک کنند و شما وقتی می بینید یک ریفرال برای چند روزی کار نمی کنه، می تونید با یک ریفرالی که فعال هست عوضش کنید و هزینه تعویضشم برای هر یک دونه ریفرال می شه 0.07 دلار.

یادتون نره که این ریفرال ها که اجاره می کنید مثل خودتون انسان هستند و عضو سایت نئوباکس هستند ولی چون زیر مجموعه ی کسی نیستند، سایت اینا رو می ده اجاره و یک پولی برای خودش می گیره و خوو ریفرالها هم نمی دونند که به صورت اجاره ای زیرمجموعه ی یک نفر مثل شما یا من هستند .

هر زمان که شما این 3 تا دونه ریفرال رو اجاره کردین، در قسمت حساب تون، یک گزینه داره به نام Rented referral ، وقتی روی این گزینه کلیک کنید ، صفحه ی اطلاعات ریفرال هاتون میاد و اونجا دقیق می نویسه که این ریفرال از چه روزی اجاره شده و تا چه روزی مهلتش تموم می شه و روزی چند تا کلیک زده، بالای همین صفحه که اطلاعات ریفرال ها هست، یه گزینه ای وجود داره به نام Aoutopay ، تصویر زیر رو ببینید، این تصویر صفحه ریفرال های منه، گزینه ی Aoutopay رو هم با یک فلش مشخص کردم و فعال هم هست .

شما باید از روزی که ریفرال می گیرید، این گزینه ی Aouto pay رو روی Enable بذارید، درواقع دوتا گزینه داره، یکیش Enable هست یعنی روشن، و یکیش Disable هست یعنی خاموش و شما باید روی روشن بذارید ش.

 


 

آتوی پی ( AutoPay ) یعنی چی و برای چه کاریه ؟

اگه شما Autopay رو روشن یا همون Enable کنید، هر ریفرال که کلیک بزنه، خود سیستم به طور اتومات، میگه که این ریفرال فعاله و یک روز دیگه اجارش رو تمدید کن و برای یک روز مبلغ 0.0057 از حساب تون کم می کنه، در واقع اگه آتوپی روشن باشه، شما مبلغ تمدید اجاره برای اون ریفرال هایی که دارید رو با 15% تخفیف می گیرید و سیستم از همون مبلغی که توی رنتال بالانس اضافه دارید کم می کنه و مدت اجاره را بیشتر می کنه .حالا شما 3 تا ریفرال دارید و هر ریفرال معمولا 4 تا کلیک در روز می زنه و به ازای هر کلیک ، میلغ 0.005 میاد توی حساب شما، چون عضویت شما فعلا استاندارد هست، فعلا به ازای هر کلیک 0.005 میاد توی حساب تون، ولی وقتی حساب تون طلایی بشه، برای هر کلیک که ریفرال های اجاره ای می زنند 0.01 دلار میاد توی حساب تون و فراموش نشه که این ریفرال ها ممکنه یک روز مثلا یکی شون کلیک نکنه و یا کمتر از 4 تا کلیک کنه، ولی براساس تجربه من، شما در نظر بگیرید که هر ریفرال روزی 2 تا کلیک می زنه، پس حسابتون اینطوری می شه :

3 تا ریفرال دارید، هر کدام روزی به طور میانگین 2 تا کلیک می زنند و به ازای هر کلیک 0.005 دلار میاد توی حساب تون :
3*2=6 click
6*0.005=0.03 per day
0.03*30 = 0.9 per month
پس با این 3 تا ریفرال، حداقل روزی 0.03 دلار و ماهی 0.9 دلار به حسابتون میاد و 1 دلار هم دوباره خودتون کار می کنید، تقریبا می رسه تا نزدیک 2 دلار .
لطفا اگه می خوای زود به هدفت برسی، فعلا از حسابت پول برندار و با این 2 دلار حالا می تونید 10 تا ریفرال دیگه اجاره کنید.

مرحله چهارم : ادامه ی اجاره کردن ریفرال ها به طور پیوسته

حالا دیگه حساب کار اومده توی دستتون و هی موجودی حساب تون روز به روز بیشتر می شه و برای 15 روز بعدی دوباره می تونید 10 تا ریفرال دیگه بگیرید و همین طور چون تعداد ریفرال ها میره بالا، در واقع درآمد شما میره بالا و شما می تونید، زودتر دسته ی بعدی ریفرال ها رو اجاره کنید .

همین طوری ادامه بدین، ادامه بدین و ادامه بدین، مثلا بعد از 2 الی 3 ماه به یه جایی می رسید که می تونید هر 7 روز یک بار تقریبا 10 الی 50 تا ریفرال اجاره کنید .

همینطور ادامه بدین به اجاره کردن ریفرال، هر چی در میارید فقط باهاش ریفرال اجاره کنید .

در حالت عضویت استاندارد، شما می تونید تا 300 ریفرال اجاره کنید، پس این کار رو همین طوری ادامه بدین تا به 300 ریفرال برسید، فکر کنم به 4 الی 5 ماه نکشه که بتونید این 300 تا ریفرال رو بخرید .

خوب دوستانی که می خوان ببینند، این سایت بهشون پول میده یا نه می تونند در طول این مدت ، یک بار یک امتحان کنند و پول بگیرند و حداقل پولی هم که سایت میده 2 دلار هست، یک بار برای امتحان 2 دلار پول بگیرید ولی دیگه نگیرید، نگران نباشید این سایت مطمئنه و من تا حالا پول زیادی ازش گرفتم ، برای گرفتن پول هم در مطالب آینده کامل توضیح داده ام .

خوب حالا شما بعد از چند ماه 300 تا ریفرال دارید و عضویت تون هم فعلا استاندارد هست، حالا توی این موقعیت چقدر درامد دارید؟

300 تا ریفرال به طور میانگین روزی 2 تا کلیک بزنند و به ازای هر کلیک 0.005 دلار میاد توی حساب تون:

300*2= 600 click per day
600*0.005= 3 Dollars per day
3*30= 90 Dollars per Month

پس دیدین خیلی راحت بعد از چند ماه بدون اینکه یک تومان از جیب تان پول بذارید، ماهی حداقل 90 دلار فقط از ریفرال های اجاره ای می تونید در بیارید با روزی 10 دقیقه وقت گذاشتن و کلیک کردن روی آگهی ها.

ممکنه ریفرال مستقیم هم بگیرید، و همچنین خودتون هم دارید هر روز کلیک می کنید، هز از گاهی ممکنه که ریفرال های اجاره ای بیشتر کلیک کنند و این مبلغ به بالای 100 دلار برسه ، که یه مقداریش رو آتو پی کم می کنه یا اجاره ماهیانه که چون اتوپی فعال هست، اون چیزی نمی شه .

پس الان شما 300 تا ریفرال دارید با ماهی بین 90 الی 100 دلار درآمد.

یادتون نره دوستان ، اگه یک روز شما آگهی هاتون رو کلیک نکنید، روز بعد نمی تونید از ریفرال ها سودی کنید، این قانون سایت هست.
و نکته مهمتر اینکه : از روزی که ریفرال می گیرید، سعی کنید هر روز در یک ساعت مشخص که می دونید وقت تون آزاده آگهی هاتون رو کلیک کنید .


" size="15" />

مرحله پنجم: ارتقا عضویت از استاندارد به طلایی یا همون Golden

خوب شما تا مرحله چهارم 300 تا ریفرال را گرفتید و تقریبا ماهی تا 100 دلار هم درامد دارید، حالا وقتشه که با درآمد ماه اول، عضویت تون رو از حالت استاندارد به حالت طلایی تبدیل کنید .

عضویت Golden یا همون طلایی، قیمتش 90 دلار هست و شما باید 90 دلار توی حساب داشته باشید که بتونید ارتقا عضویت بدین .

خوب اگر عضویت تون از استاندارد به طلایی تبدیل بشه، چه اتفاقی میافته ؟

در حالت استاندارد دیدیم که به ازای هر کلیک از جانب ریفرال ها ، مبلغ 0.005 دلار به حساب شما واریز می شد، ولی در حالت طلایی این مبلغ دو برابر می شه ، یعنی به ازای هر کلیک از جانب ریفرال ها ، مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .

یعنی اگه 300 ریفرال اجاره ای داشته باشید و هر کدام به طور میانگین روزی 2 تا کلیک بزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 به حساب شما بیاد ، تقریبا ماهی 180 دلار میاد به حساب تون، این یعنی بعد از یک ماه، درآمد تون دو برابر می شه .

300 referal*2 click per day= 600 click per day
600 click*0.01= 6 Dollars Per day
6*30= 180 Dollars per month

خوب حالا شما ماهی 180 دلار درآمد دارید و فرض می کنیم که 40 دلارش هم به دلیل اتوپی ازتون کم میشه و خالص تقریبا ماهی 140 دلار براتون می مونه .

 

مرحله ششم: شروع مجدد به اجاره کردن ریفرال ها 

شما الان در حالت طلایی هستید و 300 تا هم ریفرال دارید و نکته اینکه، در حالت طلایی شما می تونید تا 2000 تا ریفرال اجاره کنید و توی این مرحله دیگه هر ماه بالای 100 دلار میاد توی حساب تون و هر 7 روز یک بار می تونید ریفرال اجاره کنید، مثلا هر 7 روز می تونید 30 الی 50 تا ریفرال اجاره کنید، چون پولش رو دارید .همین طور ادامه می دین به اجاره کردن ریفرال، هر چی درمیارید باهاش ریفرال اجاره کنید تا ریفرال هاتون برسه به 2000 تا .

حالا وقتی ریفرال هاتون رسید به 2000 تا و عضویت تون هم طلایی بود، درآمد شما به صورت زیر می شه .

شما 2000 تا ریفرال دارید، هر ریفرال به طور میانگین روزی 2 تا کلیک می زنه و به ازای هر کلیک 0.01 دلار به حساب شما میاد.

2000*2=4000 click per day
4000*0.01=40 dollars per day
40*30= 1200 Dollars per month

پس در این مرحله شما الان ماهی 1200 دلار درآمد دارید، یعنی روزی 40 دلار و به راحتی هم می تونید هزینه ی اجاره ی ماهیانه را بدین و هم ماهی حداقل 500 الی 700 دلار بریزید توی حساب شخصی تون که بعدا راهش رو بهتون می گم.

دیدین که خیلی راحت کمتر از یک سال، دارید ماهی حداقل 500 الی 700 دلار برداشت می کنید .
حالا صبر کنید، خیلی بیشتر از این ها می تونید بردارید. فعلا پول برداشت نکنید تا به مرحله بعدی بریم .

 

مرحله هفتم: تغییر عضویت از حالت طلائی به حالت ثابت یا Ultimate

خوب شما الان دیگه 2000 تا ریفرال دارید، عضویت تون هم طلایی هست، هر ماهی هم بالای 1000 دلار درآمد دارید، حالا وقتشه که عضویت تون رو به حالت ثابت تبدیل کنید .

برای خرید عضویت ثابت هم باید 890 دلار بدین ، که این پول رو هم توی حساب تون دارید و خیلی راحت می تونید بخرید .

وقتی عضویت تون ثابت بشه، شما می تونید تا سقف 4000 تا ریفرال اجاره کنید و به ازای هر کلیک از جانب ریفرال ها، همون 0.01 دلار میاد به حساب تون و برای بعضی از کلیک هاشون 0.02 میاد به حساب تون .

 

مرحله هشتم: شروع به اجاره مجدد ریفرال ها

خوب حالا شما دیگه عضویت تون ثابت هست و می تونید تا سقف 4000 تا ریفرال اجاره کنید، دیگه هر ماه و هر هفته هم پول خیلی زیادی داره به حساب تون میاد و هر 7 روز یک بار می تونید تا سقف 150 تا ریفرال اجاره کنید .همین طوری هی اجاره کنید اجاره کنید اجاره کنید، تا ریفرال هاتون به 4000 تا برسه .

وقتی عضویت تون ثابت باشه و 4000 تا هم ریفرال داشته باشید و به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها 0.01 دلار به حساب شما بیاد، درآمد ماهیانه ی شما به صورت زیر می شه :

4000 *2= 8000 clicks per day
8000*0.01= 80 Dollars Per day
80*30= 2400 Dollars per month

دیدین که در این حالت شما هر ماهی 2400 دلار درآمد دارید که از این مبلغ باید تقریبا ماهی 700 دلار برای اجاره ی این 4000 تا ریفرال بدین، چون اجاره برای طولانی مدت می کنید و تا 30% تخفیف داره و اجاره ی ماهیانه را که بدین، ماهی 1700 دلار براتون می مونه.
یعنی شما فقط از ریفرال های اجاره ای حداقل ماهی 1700 دلار می تونید برداشت کنید، دیگه هر چی هم خودتون کار کردین و هر چی هم ریفرال مستقیم گرفتین اضافه بر سازمانه .وقتی که عضویت تون به طلایی و یا به ثابت تغییر می کنه، قیمت کلیک های خوذتون هم میره بالا و فقط ماهی 10 دلار تقریبا از کلیک های خودتون در میارید.

حالا هر دلار که 3300 تومان باشه، 1700 دلار میشه 5 میلیون و 610 هزار تومان برای هر ماه. حتی اگر قیمت دلار بیاد تا 1500 تومان که هیچوت نمیاد باز هم ماهی 2550000 تومان درآمد دارید .

خیلی راحت با روزی 10 دقیقه وقت .

حالا این درآمد فقط از یک سایت هست ، من الان دارم با 3 تا سایت کار می کنم که به زودی اون ها رو هم معرفی می کنم تا با اون ها هم کار کنید، سیستم کاری شون هم تقریبا مثل همینه .

پس دیدین که این کار هیچ سرمایه ای نمی خواد و فقط صبر می خواد و روزی 10 دقیقه وقت، باز هم اعلام می کنم، اگه اعتقادی به این سیستم نداری، یا از الان بی خیال شید یا برای اینکه خیال تون راحت باشه وسطاش یه مقدار پول نقد کنید و به حساب شخصی تون بریزید که بدونید خیلی راحت می شه ازش پول گرفت.

بعد از 4000 تا ریفرال باز هم می تونید ریفرال بگیرید ولی قیمت اجارشون بالاتر هست. فکر کنم اگه با 4 تا سایت دیگه شبیه این کار کنید به راحتی بیتونید ماهی 10 میلیون تومان دربیارید، برای هر کدام هم انصافا فقط 10 دقیقه وقت لازمه، چون من الان دارم کار می کنم و فقط روزی 40 الی 50 دقیقه براشون وقت می ذارم و فقط آگهی هایی که برام میاد رو کلیک می کنم .


" size="15" />

مرحله نهم: انتقال پول به حساب شخصیتون 

حالا دیگه وقتشه که ماهی چند میلیون تومان یا هفته ای حداقل یک میلیون تومان پول رو به حساب شخصی تون انتقال بدین که در مطالب آینده در مورد نقد کردن این پول توضیح خواهم داد

انتقال پول از نئوباکس به حساب بانکی ایران

 

سلام مجدد به همه دوستان عزیزم... 

 

 

 

 

 

نحوه افتتاح حساب بانکی و گرفتن پول از سایت نئوباکس و انتقال آن به عابر بانک ایران

 

 

 

خوب دوستان ، این مطلب فکر کنم برای همه مهم باشه ، چون خیلی از شماها سوال میپرسید که این پولی که توی سایت نئوباکس کار میکنیم چطوری به دستمون میرسه ؟ بخصوص اونهایی که توی ایران هستند و نگران این موضوع هستند ، چون دوستانی که خارج از ایران هستند مشکل خاصی ندارند و معمولا در بانکهای خارجی حساب بانکی دارند ، در ادامه برای دوستانی که در ایران هستند به طور کامل توضیح میدم که چیکار کنند...

 

 

 

توی این پست میخوام چی براتون بنویسم ؟

 

 

 

1- افتتاح حساب بانکی مخصوص این کار

 

2- انتقال پولی که از سایتهای PTC و کلا از اینترنت در میارید به حسابی که افتتاح کردید

 

 

 

گرفتن پول از سایت نئوباکس خیلی راحته ، حتی برای اونهایی که توی ایران هستن و به بانکهای خارجی دسترسی ندارند .

 

من خودم وقتی میخوام برداشت کنم، در عرض 5 ثانیه با 4 تا کلیک پولی که کار کرده ام رو به حساب شخصیم میریزم .

 

 

 

پس خواهشی که از همتون دارم اینه که مطالب این سایت رو بخصوص این مطلب رو با دقت کامل بخونید، من هم همه تلاشم رو میکنم که توی این مطلب به طور کامل در مورد همه مراحل گرفتن پول و راهها و روشهاش براتون بنویسم .

 

 

 

و اگر کوچکترین اشتباهی در این مورد بکنید کل پولتون میپره .

 

 

 

 

 

در سایت نئوباکس و اکثر سایتهای PTC و هر سایت اینترنتی که شما ازش پولی به دست میارید یا ، شما میتونید از طریق حسابهای بانکی اینترنتی ، پولهاتون رو برداشت کنید ، که تعداد این حسابهای بانکی اینترنتی در دنیا زیاد هست ولی سایت نئوباکس و اکثر سایتهای PTC از 3 تا حساب بانکی بسیار معتبر استفاده میکنند و شما از این 3 طریق میتونید پولتون رو برداشت کنید . 

 

 

 

این 3 تا حساب چی هستند :

 

 

 

پیزا ( PAYZA )

 

پی پال ( PAYPAL )

 

نتلر ( NETELLER )

 

 

 

آیا اینها حساب بانکی هستند ؟ بله اینها حساب بانکی هستند ولی نه مثل حسابهایی که میرید توی بانک باز میکنید ، اینها حساب بانکی اینترنتی هستند ، اینها امن ترین و معتبرترین سیستمهای انتقال پول در دنیا هستند ، که همه مردم دنیا که در اینترنت هر نوع انتقال پول دارند از این راهها انجام میدهند .

 

به طور ساده تر بگم که این سیستمها هر کدام یک شرکت تجارت الکترونیکی هستند که وظیفه نقل و انتقال پولهای اینترنتی رو دارند ، که یک درصد خیلی کمی از شما میگیرند و پول اینترنتی شما رو به حساب شخصی تان انتقال میدهند .

 

 

 

و این سیستم ها مورد تائید بزرگترین ومعتبرترین بانکهای دنیا هستند . امنیت این نوع حسابهای اینترنتی بسیار بسیار بسیار بالا هست ، و در دنیا میلیونها کاربر که در اینترنت پولی به دست میارن از طریق این نوع حسابهای اینترنتی پولشون رو به حساب شخصیشون انتقال میدهند ، حسابهای اینترنتی دیگری هم وجود داره ولی اینها معتبرترینشون هستند .

 

 

 

متاسفانه این حسابهای اینترنتی به تبعیت از قوانین ایالت متحده آمریکا در زمینه تحریم ایران به کاربران ایرانی سرویس نمیدهد و در صورتی که بفهمند شما در ایران ساکن هستید ، حسابتون رو میبندند و هر چی پول هم توش دارید از دستتون میره . حالا در ادامه بهتون میگم شما که توی ایران هستید چطوری میتونید یکی از این حسابها رو داشته باشید .

 

 

 

خوب تا اینجا به خوبی میدونید که اگر از یک سایت خارجی پولی میخواهید بگیرید ، چطوری و از چه طریقی بگیرید .

 

 

 

حالا اینجا میخوام ادامه نوشته هامو به 3 مرحله تقسیم کنم، یکی برای افتتاح حساب بانکی اینترنتی، دومی برای انتقال پول از نئوباکس به حساب اینترنتیتون و سومی انتقال از حساب اینترنتی به عابر بانک شخصی خودتون در ایران(هر 3تاشم کار خیلی راحتیه، نگران نباشید دوستای گلم):

 

 

 

مرحله اول(نحوه افتتاح حساب):

 

 

 

دوستان خوبم که توی ایران ساکن هستید ، شما فقط به فکر افتتاح حساب بانکی اینترنتی PAYZA باشید ، چرا ؟ چون سختگیریش کمتره و دردسرهای کمتری هم براتون داره .

 

 

 

لطفا همین حالا نرید ببینید پیزا چیه ، بذارید من توضبح بدم اول ، چون در این مورد اگه کسی همیطوری یه کاری بکنه و وسطش گیر کنه ، من نمیتونم کمکش کنم .

 

 

 

آیا این حساب کاربران ایرانی رو تحریم کرده ؟ همون طور که در بالا گفتم ، متاسفانه بله و به محض اینکه هویت ایرانی شما براشون ثابت بشه ، همون لحظه حسابتون رو میبندند .

 

 

 

خوب یه خورده سخت شد نه ؟ نه اصلا سخت نیست ولی به شرطی که کلمه به کلمه نوشته های منو با دقت بخونید تا بهتون بگم چیکار کنید .

 

 

 

 

 

 

 

برای افتتاح حساب اینترنتی PAYZA چه چیزهایی نیاز دارید در ایران :

 

یک خط اینترنت 

 

یک VPNیا socks که بتونید آی پی آدرستون رو تغییر بدین و با آی پی آدرس یک کشور دیگه وارد بشید که میتونید از این سایت بخرید

 

یک ایمیل

 

یک آدرس در خارج از کشور ( آدرس باید در همون کشوری باشه که با آی پی آدرسش وارد شدید مثلا اگه با آی پی کشور آمریکا وارد شده اید برای ثبت نام ، باید ادرسی هم که در فرم ثبتنام مینویسید ، آدرس یک خونه در امریکا باشه)

 

و یک شماره تماس از کشوری که با آدرس آی پیش وارد شدین ( مثلا اگه با آی پی کشور آمریکا وارد شده اید ، باید شماره تماس از کشور آمریکا توی فرم ثبتنام بنویسید ) 

 

 

 

قبل از اینکه شروع به افتتاح حساب بانکی اینترنتی پیزا بکنید ، چندتا نکته مهم هست که باید بگم :

 

 

 

نکته اول و بسیار مهم : ابتدا یک VPN باید بخرید ،و ترجیحا یک VPN با آی پی اختصاصی بگیرید که امنیت بالایی داشته باشه و همیشه برای ورود به حساب بانکی اینترنتیتون ، برای انتقال وجه و هر کار دیگه ای که با حسابتون داشتین ، اگه توی ایران بودین فقط با همین آی پی وارد بشید ، و از طریق این VPN آی پی آدرس ایران رو تغییر بدین به یک کشور دیگه ، لطفا نرید توی این سایتها وی پی ان دانلود کنید چون آی پی آدرس اکثرشون مثل همه ، باید یک VPN با IP اختصاصی بخرید .

 

 

 

نکته دوم بسیار مهم : ترجیحا برای افتتاح حساب پیزا ، بهتره با آی پی کشورهای زیر وارد بشید :

 

مالزی ، ترکیه ، امارات ، فیلیپین ، سنگاپور ، استرالیا ، کانادا

 

 

 

نکته سوم بسیار مهم : هر کشوری رو که انتخاب کردین که با آی پیش وارد بشید ، در فرم ثبتنام برای افتتاح حساب ، باید آدرس و شماره تماس همون کشور رو وارد کنید(در ادامه بهتون میگم چیکار کنید)...

 

 

 

نکته چهارم و بسیار مهم : اگه کسی رو توی یکی از این کشورهایی که گفتم دارید ، میتونید ازش آدرس و یک شماره تماس بگیرید برای انجام کارتون ، اگر هم کسی رو ندارید ، ابتدا وی پی ان بگیرید ، و کشوری رو که میخواهید با آی پیش وارد بشید رو برای من ارسال کنید تا من یک آدرس و یک شماره تماس براتون ارسال کنم(البته سعی کنید خودتون این کارو انجام بدید که وقت منم زیاد گرفته نشه، بهتون در ادامه میگم چجوری).

 

 

 

این آدرس و شماره تماس خیلی مهم نیست ، چون نمیان به اون آدرسی که دادین و نه تماس میگیرند با اون شماره ای که دادین ، فقط اینکه آدرس و کدپستی و تلفن باید از همون کشوری باشه که با آی پیش ( IP ) وارد شدین .

 

 

 

حالا اگه کسی رو دارید در کشورهای خارجی بخصوص کشورهایی که من در بالا گفتم ، میتونید ازش کمک بگیرید و یک آدرس و کدپستی و یک تلفن از اون کشور ازش بگیرید و به راحتی وارد فرم ثبت نام کنید ، ولی اگه کسی رو ندارید میتونید خودتون توی اینترنت سرچ کنید و یا از من کمک بگیرید .

 

 

 

برای سرچ کردن مثلا یک آدرس در آمریکا میتونید توی گوگل این عبارت رو سرچ کنید :

 

I need sample american address

 

یا اینکه برای شماره تماس بنویسید :

 

I need american mobile number 

 

حتما نیاز نیست آدرس معتبر باشه ، فقط یک ادرس با کد پستی با شماره تماس با فرمت اون کشوری باشه که با آی پی اون کشور وارد شدین...

 

 

 

و در نهایت اگه نتونستین این مورد رو پیدا کنید ، به من پیام خصوصی بدید تا کمکتون کنم...

 

 

 

خوب حالا دیگه وقتشه که شروع کنید به افتتاح حسابتون ، باز هم تکرار میکنم ، VPN روشن باشه و آپی کشور مورد نظر تنظیم باشه و باز هم تکرار میکنم ، مطمئن بشید که با آی پی ایران وارد سایت پیزا نمیشید...

 

 

 

حالا فکر کنم همه چیز آمادست... 

 

 

 

 

 

برای افتتاح حساب بانکی اینترنتی PAYZA ابتدا به VPN وصل بشید و سپس اینجا را کلیک کنید یا روی لینک مقابل کلیک کنید: www.payza.com

 

 

 

حالا وارد صفحه اصلی سایت Payza میشید که شبیه تصویر زیر هست و باید روی گزینه Sign Up که در تصویر زیر میبینید کلیک کنید:

 

 

 

 

 

 

 

بعد از کلیک کردن روی گزینه Sign Up که در تصویر بالا میبینید ، وارد صفحه جدیدی میشوید که شبیه تصویر زیر هست و در این صفحه همان طور که میبینید اول از شما میپرسه که کدام نوع حساب Payza را میخواید افتتاح کنید ؟ شما گزینه وسط یعنی Personal Pro را انتخاب کنید . در قسمت بالای صفحه انتخاب نوع حساب یعنی همین عکسی که در زیر هست ، یک گزینه داره که نوشته Select Your Country یعنی کشورتان را انتخاب کنید ، در واقع باید کشوری رو که قرار آدرس و شماره تلفنش رو بدین انتخاب کنید ، و کشوری باشه که با آیپیش وارد شدید. مثلا اگه قراره آدرس و تلفنی که قراره در فرم ثبتنام بنویسید مال کشور انگلیس باشه ، پس باید اونجایی که نوشته کشورتان را انتخاب کنید ، نام کشور انگلیس رو انتخاب کنید، البته اگر vpn شما معتبر و درست باشه، خودش کشور رو تنظیم میکنه(مثلا اگر با وی پی ان مالزی برید خودش پرچم مالزی رو نشون میده و آی پی رو تشخیص میده، این خودش یه نشونست برای اینکه بفهمید vpn خوب و معتبری دارید یا نه)...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از انتخاب کشور و نوع حسابتان یا همون Personal Pro ، وارد صفحه جدیدی میشوید که دارای 3 تا Step یا 3 تا قسمت هست و این 3 Step رو باید تکمیل کنید دقیقا به روشی که در زیر توضیح میدم تا حساب بانکی اینترنتی پیزای شما ایجاد بشه...

 

خوب همان طور که گفتم ، بعد از کلیک بر روی گزینه Personal Pro وارد صفحه جدید میشید که شبیه تصاویر زیر هست ، البته من هر Step رو چند قسمت کردم و زیر هر قسمت هم توضیح دادم که برای شما آسونتر باشه ، حالا درست طبق تصاویر زیر و مطالبی که نوشتم پیش برید و این 3 تا Step رو کامل ، دقیق و با دقت پر کنید تا حسابتون رو باز کنید دقت کنید که من هر قسمت رو با یک شماره به ترتیب مشخص کرده ام و در توضیحات هم فقط کافیه اون شماره و پیدا کنید که بدونید چی به چیه ، خوب بریم ببینیم این 3 تا Step چطور باید پر بشه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره 1 : در این قسمت باید از منوی کشویی که میبینید ، جنسیتتون رو انتخاب کنید ، اگر مرد هستید ، گزینه Mr رو انتخاب کنید و اگر زن هستید ، گزینه Ms رو انتخاب کنید 

 

 

 

شماره 2 : در این قسمت نامتان را کامل بنویسید ، دقت کنید که کل فرم رو باید به انگلیسی پر کنید نه فارسی ، اگر پاسپورت هم دارید ، بهتره اسمتون رو از روی پاسپورت بنویسید

 

از اینجا به بعد دیگه جمله در این قسمت رو نمینویسم ، فقط جلوی هر شما مینویسم که چه چیزی باید شما وارد کنید یا بنویسید ...

 

 

 

شماره 3 : نام خانوادگیتان را بنویسید 

 

 

 

شماره 4 : آدرس اون کشوری که با آی پیش وارد شدید و در فرم قبلی اسمش هم بالای فرم بود ، را بنویسید ، این آدرس رو میتونید توی نت سرچ بزنید پیدا کنید ، اگه مشکلی هم داشتید برای آدر س و تلفن به من پیام خصوصی بدید...

 

 

 

شماره 5 : چیزی نیاز نیست بنویسید 

 

 

 

شماره 6 : نام شهری که آدرس رو درش انتخاب کردید بنویسید ، مثلا اگه کشور فرانسه رو انتخاب کردین و ادرستون هم در شهر پاریس هست ، این قسمت باید بنویسید Paris و برای هر کشوری به همین صورت هست .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره 7 : نام منطقه یا محله یا ناحیه یا استان یا ایالت را بنویسید 

 

 

 

شماره 8 : کد پستی اون منطقه رو بنویسید 

 

 

 

شماره 9 : وقتی شما با آی پی یک کشور وارد میشید این قسمت خودش اتوماتیک نام اون کشور رو میاره و نیازی نیست روی این قسمت کاری انجام بدید 

 

 

 

شماره 10 : نام کشوری که با آیپیش وارد شدید و آدرس رو نوشتید 

 

 

 

شماره 11 : یک شماره موبایل یا تلفن از اون کشور بنویسید ، کسی باهاتون تماس نمیگیره و مشکلی نداره که شماره چی باشه ، فقط باید با فرمت آدرستون بخوره ، یعنی شماره موبالهای اون کشور باشه نه کشور دیگری 

 

 

 

شماره 12 : شغلتون رو انتخاب کنید ، بهتره Education رو انتخاب کنید و اگه شغلتون واقعا توی اون فرم هست انتخابش کنید و اگه نیست همون Education رو انتخاب کنید 

 

 

 

شماره 13 : تاریخ تولدتون رو دقیق به میلادی وارد کنید در واقع از سمت چپ میشه ماه ، روز، سال ...

 

 

 

تا قسمت 13 که همه گزینه ها رو پر کدید درواقع قسمت اول یا همون Step1 رو الان تموم کردید ، حالا روی گزینه Next Step که پائین فرم هستش کلیک کنید تا برید مرحله دوم یا همون Step 2 ، که در ادامه نحوه پرکردن موارد این قسمت رو هم که شبیه تصویر زیر هست توضیح میدم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره 14 : ایمیلتان را وارد کنید ، دقت کنید که همون ایمیلی رو اینجا بنویسید که موقع ثبتنام در سایت نئوباکس استفاده کردین ، اگر هم یادتون رفته که ایمیلی که موقع ثبتنام نئوباکس استفاده کردین چی بوده ، به حسابتون در نئوباکس برید و از منوهای سمت چپ روی گزینه Personal کلیک کنید ، اونجا ایمیلتون رو میتونید ببینید 

 

 

 

شماره 15: یک پسور برای حساب بانکیتون انتخاب کنید ، دقت کنید که پسور ایمیلتون رو ننویسید اینجا ، یک پسورد جدا برای خودتون انتخاب کنید و بعد از اینکه پسورد و ایمیل رو ثبت کردین ، روی یک تکه کاغذ هم یادداشت کنید که فراموشش نکنید ، چون موقع وارد شدن به حساب پیزاتون ، بهش نیاز دارید 

 

 

 

شماره 16 : همون پسوردی که در شماره 15 نوشتین ، در این قسمت هم همون رو بنویسید مجدد 

 

 

 

شماره 17 : یک رمز برای خودتون انتخاب کنید ، این رمز که بهش میگن Transaction pin چی هست و کجا به درد میخوره ؟ هر زمان که شما بخواهید پولهای توی حساب Payza رو که دارید ، به حساب یکی دیگه انتقال بدین ، سیستم از شما میخواد که این Transaction Pin رو وارد کنید ، باز هم تکرار میکنم این رمز رو هم یکجا یاداشت کنید که فراموشتون نشه 

 

 

 

شماره 18 : همون رمزی که در قسمت شماره 17 نوشتین ، اینجا هم مجددا همون رو وارد کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره 19 : از منوی کشویی یک سوال انتخاب کنید به دلخواه که بتونید جوابش رو هم بدین .

 

 

 

شماره 20 : جواب سوالی که در قیمت 19 وارد کردید رو بنویسی .

 

 

 

نکته مهم : اینکه ، سوال و جوابی که وارد کزدین رو حتما یادداشت کنید بعدا بهش نیاز دارید.

 

 

 

شماره 21 : گزینه No رو انتخاب کنید 

 

 

 

شماره 22 : دوتا کلمه ای که در کادر بالا مبینید رو وارد کنید .

 

شماره 23 : این قسمت از شما خواسته که اگه با قوانین پیزا موافق هستید ، این مربع رو کلیک کنید و شما باید این گزینه را تیک بزنید .

 

 

 

شماره 24 : خوب Step 2 هم تموم شد و اگه مطمن هستید که همه چیز رو درست نوشتین ، حالا روی گزینه Final Step کلیک کنید که برید به مرحله پایانی یعنی STEP 3 .

 

 

 

حالا وارد مرحله یا همون Step 3 که شدین ، صفحه ای که باز میشه شبیه تصویر زیر هست:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره 25 : در این قسمت ایمیل شما که موقع ثبتنام و افتتاح حساب وارد کردین ، میاد ، یعنی وقتی وارد مرحله سوم یا همون Step 3 که شدین در این قسمت ایمیلتون رو میبینید...

 

 

 

حالا تا این مرحله شما حساب بانکی اینترنتیتون رو در پیزا باز کردین و در این مرحله 3 داره به شما میگه که یک ایمیل برای شما از طرف پیزا ارسال شده . این ایمیل چی هست ؟ ایمیلی هست که یک لینک درش هست و باید روش کلیک کنید تا حسابتون فعال بشه و سایت مطمئن باشه که ایمیلی که باهاش ثبتنام کردین مال خودتونه...

 

 

 

شماره 26 چیه ؟ در شماره 26 داره میگه اگه اون ایمیل براتون ارسال نشده روی شماره 26 کلیک کنید ، ولی یادتون نره اول ایمیلتون رو چک کنید ، اگه از طرف پیزا براتون ایمیل نیومده بود روی شماره 26 کلیک کنید...

 

 

 

خوب حالا دیگه وقتشه که برید و وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی که از طرف پیزا براتون امده رو باز کنید...

 

 

 

ایمیلی که از طرف PAYZA براتون میاد شبیه تصویر زیر هست:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره 27 : حالا برای فعال کردن نهایی حسابتون ، باید روی شماره 27 که نوشته شده Click here to validate your emaile address کلیک کنید ، هر زمان که روی این لینک کلیک کنید ، وارد صفحه اصلی حساب بانکی اینترنتیتون بنام PAYZA میشید که شبیه تصویر زیر هست:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوب بهتون تبریک میگم ، شما الان یک حساب بانکی اینترنتی دارید بنام PAYZA که میتونید به راحتی هر نوع پول اینترنتی رو از این طریق برداشت یا پرداخت کنید... دیدید چقدر کار راحتی بود...

 

دوستان خوبم ، این حساب بانکی اینترنتی که الان باز کردین فقط مختص شماست و دقیقا شبیه به یک ایمیل هست و فقط شما میتونید بهش دسترسی داشته باشید و ازش استفاده کنید، پس لطفا اطلاعاتش رو پیش خودتون نگه دارید و حواستون باشه پسوردش یادتون نره...

 

 

 

دوستانی که خارج از ایران هستند به روش بالا میتونند حساب بانکی اینترنتی پیزا باز کنند ، ولی چون شما خارج از ایران هستید و تحریم نیستید ، میتونید با همون IP خودتون حساب باز کنید ، یعنی دیگه نیازی نیست VPN بخرید ، آدرس و تلفن هم که 100% دارید و میتونید استفاده کنید... 

 

 

 

 

 

نکته مهم: دوستانی که خارج از ایران هستند میتونند حساب بانکی اینترنتی PAYPAL هم باز کنند ، برای این کار میتونید از اینجا وارد سایت پیپال بشید و حسابتون رو باز کنید تقریبا مراحلش شبیه PAYZA هست... زبانتون هم که مطمئنا خوبه و بدون مشکل میتونید افتتاح حساب کنید... البته فراموش نشه که دردسرهای پی پال خیلی بیشتر از پیزا هست و اگه بهتون شک کنند و محدود بشید باید براشون مدارک ارسال کنید و کلی دردسر دیگه... پس بهتره اول با حساب پیزا کار کنید بعد که راه افتادین و با حسابهای اینترنتی آشنا شدین میتونید حساب پیپال هم باز کنید... برای ما ایرانیا همون پیزا برای شما بهترین گزینست، البته با پیپال هم میشه کار کرد، اما بزارید یه مدت(2-3ماه) از فعالیت با پیزاتون بگذره بعد با اونای دیگه کار کنید و ثبت نام کنید...

 

 

 

میدونم خسته شدید دوستای گلم ولی یکم توضیح دیگه بیشتر نمونده...

 

 

 

وقتی حساب پیزا باز میکنید(یا هر حساب دیگه مثل پیپال)، حسابتون میتونه 2حالت داشته باشه، حساب پیزای وریفای شده و حساب وریفای نشده و کار هر کدام :

 

 

 

وریفای یعنی چی ؟ یعنی تائید یا معتبر شده... 

 

خوب دوستان این حساب پیزایی که الان باز کردین ، در واقع یک حساب وریفای نشده هست، ولی اصلا مهم نیست(نگران نباشید)...

 

 

 

با حساب بانکی اینترنتی پیزای وریفای نشده چه کارهایی میتونید بکنید ؟

 

 

 

1- دریافت پول از سایتهای اینترنتی که حساب پیزای وریفای نشده قبول میکنند ، مثل نئوباکس ، مثلا الان که یک حساب پیزای وریفای نشده دارید میتونید به راحتی پولی که داخل نئوباکس بدست اورده اید را به این حساب پیزای وریفای نشده تان انتقال بدین چون نئوباکس حساب پیزای وریفای نشده را برای پرداخت پولتون رو قبول میکنه.( البته اکثر سایتهای PTC قبول میکنند که به حساب پیزای وریفای نشده شما پول بریزند )، در مطالب بعدی نحوه انتقال پول از نئوباکس به حساب پیزاتون رو میتونید بخونید ...

 

 

 

2- دریافت پول از همه حسابهای پیزای موجود در دنیا ، یعنی هر کسی که حساب پیزا داره ، میتونه به حساب پیزای شما که وریفای نیست پول انتقال بده ( فرقی نمیکنه که حساب اون طرف وریفای باشه یا نباشه )...

 

 

 

3- انتقال پول از حساب پیزای وریفای نشده تان به بقیه حسابهای پیزای موجود در دنیا ، حالا چه وریفای نشده و چه وریفای شده باشه ، فرقی نمیکنه فقط اینکه حساب پیزا باشه و شما میتونید به راحتی پول بهش انتقال بدین ، مثلا من که یک حساب پیزا دارم ، شما میتونید به راحتی با حساب پیزای وریفای نشدتون ، به حساب پیزای من پول انتقال بدین ، و فرقی نمیکنه که حساب من وریفای شده باشه یا نشده باشه...

 

 

 

خوب تا اینجای کار شما مشکلتون حل شده و میتونید به راحتی یک حساب پیزای وریفای نشده داشته باشید و با این حساب پیزای وریفای نشده ، پولی که از نئوباکس یا سایتهای PTC دیگر بدست اورده اید به داخلش انتقال بدین (در یکی دو مطلب بعدی که میتونید نحوه انتقال پول از نئوباکس به حساب پیزای وریفای نشدتون رو بخونید )...

 

 

 

 

 

شماره حساب پیزای شما چی هست ؟ 

 

 

 

شماره حساب شما درواقع همون ادرس ایمیلتون هست که موقع افتتاح حساب پیزا در فرم ثبتنام وارد کردین...

 

مثلا من اگه بخوام از حساب پیزام به حساب پیزای شما پولی انتقال بدم ، باید به قسمت انتقال پول برم و در فرم از من میپرسه به چه حسابی میخواهید انتقال بدین ، که من ایمیل شما رو مینویسم ( همون ایمیلی که باهاش پیزا باز کرده اید ) و مبلغ رو مشخص میکنم ، و اکی میکنم و پول میاد به حساب پیزای شما...

 

 

 

حالا در سایت نئوباکس هم همینطوره ، چون ایمیل شما یعنی همون شماره پیزای شما در سایت نئوباکس ثبت شده و وقتی شما در خواست انتقال درامدتون در نئوباکس رو به حساب پیزاتون میزنید ، درواقع از طریق همون ایمیل پول میاد به حساب پیزای شما همون لحظه و در عرض چند ثانیه...

 

 

 

حالا دیگه این پول توی حساب پیزای شما هست و شما میتونید انتقال بدید به حسابتون در ایران(در ادامه توضیح میدم ولی قبلش یه توضیح دیگه مونده)...

 

 

 

 

 

پولی که توی حساب نئوباکستون هست رو چطوری به حساب پیزاتون انتقال بدین ؟

 

 

 

 

 

در حساب نئوباکستون ، هر زمان که حداقل موجودی حسابتون 2 دلار باشه ، میتونید برداشتش کنید یعنی به حساب پیزاتون بریزینش، البته برای بار اول، برای بار دوم باید بشه 3 دلار، برای بار سوم باید بشه 4 دلار و همینجور میره تا 10 دلار، وقتی رسید به 10 دلار دیگه همیشه روی همون 10 دلار میمونه و شما وقتی پولتون شد 10 دلار میتونید برداشت کنید... البته فکر کنم هر هفت روز یک بار میتونید برداشت کنید(یعنی اگر امروز برداشت کردید تا 7 روز دیگه حتی اگر پولتون به حد نصاب هم برسه نمیتونید برداشت کنید)...

 

حالا چطوری برداشت کنیم؟

 

ابتدا به حسابتان در نئوباکس برید ، بعد از وارد شدن در حسابتان ، روی یوزرنیمتان ( Username ) کلیک کنید . و بعد که روی یوزرنیم کلیک کردین ، در صفحه اصلی حسابتون گزینه Your Payment رو میبینید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هر زمان که موجودی حساب شما زیر 2 دلار باشه، گزینه Your Payment به رنگ خاکستری هست یعنی خاموشه ، یعنی شما نمیتونید پول برداشت کنید ، ولی وقتی موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه(برای بار اول برداشت، برای بار دوم طبق توضیح بالا باید بشه 3 دلار و...) ، گزینه Your Payment سبز رنگ میشه مثل حساب من که در عکس بالا میبینید یعنی روشنه یعنی شما میتونید پولی که توی حسابتون هست رو برداشت کنید و به حساب پیزاتون بریزید یا انتقال بدین...

 

 

 

روی این گزینه(your payment) که کلیک کنید یک صفحه باز میشه که شما از طریق 3 تا حساب بانکی اینترنتی میتونید پول داخل نئوباکس رو برداشت کنید که این 3 تا حساب اینها هستند:

 

 

 

PAYZA

 

PAYPAL

 

NETTELER

 

 

 

شما الان حساب پیزا دارید و فقط میتونید از پیزا برداشت کنید، و تنها چراغ پیزاتون سبزه(روشنه)، چراغ پیپال و نتلر شما خاموشه...

 

روی گزینه سبز(پیزا) کلیک میکنید و مبلغ مورد نظر رو مشخص میکنید، بعد اوکی(اینتر یا گزینه ارسال پول) رو میزنید و همون لحظه پول به حساب پیزاتون واریز میشه....

 

 

 

 

 

 

 

حالا این پولی که داخل حساب پیزای وریفای نشده شما هست رو چطوری میتونید به تومان یا هر پول دیگه ای تبدیلش کنید و به حساب شخصیتون در ایران بریزیدش؟

 

 

 

 

 

 

 

همان طور که گفتم ، این پول رو میتونید به حساب کسی واریز کنید که خودش حساب پیزا داره و معادلش رو به قیمت روز ، تومان یا هر پول دیگه ای بگیرید ، مثلا اگر توی ایران هستین و 100 دلار پول توی پیزاتون دارید ، همه صرافی ها معمولا این پول رو از شما میگیرند و نیازی هم نیست بلند شید برید صرافی ، فقط کافیه شماره یا همون ایمیل پیزاشون رو بگیرید و این 100 دلار رو براشون انتقال بدین و شماره حسابتون در ایران رو بدین و به قیمت روز معادل تومان به حسابتون واریز کنند ، هزاران شرکت هم در ایران هستند که این کار رو انجام میدهند ، حتی حضوری هم میتونید برید اگه مبالغتون بالاست مثلا بالای 1000 دلاره...

 

 

 

توی اینترنت هم که سرچ کنید(خرید و فروش ارز اینترنتی) سایتهای زیادی باز میشه که بعضیهاشون معتبر هستند و خیلی راحت میتونید هم ازشون بخرید و هم بهشون بفروشید(من با یکی از این سایتها کار کردم که هم راحت ازش خریدم و هم راحت فروختم ولی دیگه برای فروش از راهای دیگه اقدا میکنم، برای فروش میشه از راههای دیگه هم اقدام کرد با نرخ خیلی بالاتری بفروشید که به موقش بهتون میگم چه جوری، ولی اگر خیلی عجله دارید توی فروش و دنبال جای مطمئن میگردید سایتهای زیر مطمئن هستند(من با اولیش کار کردم مطمئن بود، دومی رو دوستم کار کرده که میگه خیالت راحت و اینم کاملا معتبر و مطمئنه)... فقط حتما قبل از هر اقدام به خرید و فروش بهشون زنگ بزنید و هماهنگ کنید...

 

www.aziishop.com

 

www.central-exchanger.net

 

 

 

یک نکته مهم: شما اگر بخوایید توی نئوباکس جلو بی افتید، میتونید ویزا کارت فیزیکی بخرید و باهاش حسابتون رو وریفای(تایید) کنید، و به نئوباکس پول واریز کنید و زیرمجموعه بخرید یا حسابتون رو به طلایی تبدیل کنید(کسی بتونه سرمایه گذاری کنه خیلی جلو میافته، اما خوب هر سرمایه گذاری ریسک خودش رو داره، من این ریسک رو انجام دادم و الان خیلی راضیم، چون هم خیلی جلو افتادم(نزدیک یک سال) هم از درآمد و پیشرفتم راضیم...اما اگر کسی بخواد اینکارو بکنه من هیچگونه تضمینی نمیکنم و هیچ مسئولیتی از ضرر یا سود شما به عهده نمیگیرم)... 

 

 

 

نکته: از اکانت وریفای نشده نمیشه به نئوباکس پول ریخت(فقط میشه از نئوباکس به پیزا پول ریخت و از پیزا به پیزا)، ولی اگر وریفای کنید میتونید از پیزا به نئوباکس پول انتقال بدید و سرمایه گذاری بکنید(زیرمجوعه بخرید یا حسابتون رو از استاندارد به طلایی تبدیل کنید)...

 

فقط توصیه میکنم اگر میخواید سرمایه گذاری کنید بگذارید حداقل 1-2 ماه با نئوباکس کار کنید تا خم و چم کار دستتون بیاد و بتونید مدیریت خیلی بهتری روی پول و سرمایه گذاریتون داشته باشید... در این زمینه اگر کسی خواست به من پیام خصوصی بده تا بیشتر راهنماییش کنم...

 

 

 

 

 

 

 

خوب هم شما حسابی خسته شدید هم من دیگه دارم از خستگی غش میکنم(اینقدر تایپ کردم انگشتام دیگه تقریبا بی حس شده)...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : و ب تاریخ : شنبه 15 ارديبهشت 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به کسب درآمد ازمعتبرترین سایتهای کلیکی داخلی و خارجی مي باشد.